Kan u niet meer inloggen? Doet uw wachtwoord het niet meer? Werkt uw email niet meer? Dat kan kloppen, wij hebben vannacht de website geupdate voor de nieuwe AVG-Wet en hierbij zijn alle klanten gegeven verwijderd. 

Geachte Relatie,

Wij hebben voor de nieuw AVG Wet, een grote update gedaan en hierbij hebben wij per ongeluk ons hele klanten bestand gewist ipv alle klanten dit al enige tijd niet besteld hebben.

Ten eeste onze excuses voor het ongemak. Al uw bestellinggen hebben wij nog wel en zullen wij deze (mits u dit gedaan heeft voor gisteren (18 juni) 16:00 uur) uiteraard uitleveren zoals u van ons gewend bent. Echter moet u wel bij de volgende bestelling zich aan melden als klant. 

Mocht u dit onvoorhoopt lastig vinden kunnen wij dit uiteraard ook voor u doen, stuur een mail met uw gegevens naar administratie@zinineenbroodje.nl en wij zorgen dat uw goede gegevens weer in ons systeem staan. of bellen kan altijd naar 035-6215862

Wij vertrouwen en hopen op uw begrip en zien uit naar voortzetting van de prettige samenwerking.

Met vriendelijke groet,


Team Zinineenbroodje.nl
1e Loswal 26
1216 BE Hilversum